Vår Front Office Manager har dessverre valgt å søke nye, spennende utfordringer, vi søker derfor etter hennes like dyktige etterfølger.
Vi søker deg som er motivert for nye utfordringer, og som brenner for salg- og serviceyrket. Du må være opptatt av kvalitet og service, og være en del av vår smilende front mot både gjester og ansatte. Du må være tilgjengelig og alltid ha gjesten i fokus.
Arbeidsoppgaver:
- Administrativ og operativ drift av resepsjonen
- Personalansvar, herunder bemanning og opplæring
- Budsjettansvar, kostnads- og timestyring
- Kvalitetssikre rutiner og sikkerhet i resepsjonen
- Klargjøring av bilag til økonomiansvarlig
- Oppsøkende salg
- Ekstern og intern markedsføring
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på høyskolenivå
- Erfaring fra bransjen, eller tilsvarende relevant erfaring
- God kunnskap i norsk og engelsk, både muntlig og skiftlig
Personlige egenskaper:
- Serviceminded og positiv
- Fleksibel
- Høy arbeidskapasitet
- Jobber godt både selvstendig og i team
- Gode lederegenskaper
Vi tilbyr spennende oppgaver i et hyggelig og til tider hektisk arbeidsmiljø. Vi som jobber her trives godt sammen og gleder oss til å få en ny medarbeider med på laget.
Front Office Manager inngår i hotellets ledergruppe og rapporterer direkte til daglig leder. I stillingen inngår rullering med resepsjonsvakt hver 3. helg.
Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder May-Lill Skjeggedal på telefon 99 40 42 56.
Søknad og CV sendes til may-lill@bokhotellet.no. Mailen merkes: Front Office Manager.
Søknadsfrist: så snart som mulig, og senest 1.8.2017. Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende, og om rett person dukker opp kan stillingen bli besatt før søknadsfristen utløper.
Tiltredelse: 14.8.2017, eller etter avtale.