Vår Front Office Manager har dessverre valgt å søke nye, spennende utfordringer, vi søker derfor etter hennes like dyktige etterfølger.

Vi søker deg som er motivert for nye utfordringer, og som brenner for salg- og serviceyrket. Du må være opptatt av kvalitet og service, og være en del av vår smilende front mot både gjester og ansatte. Du må være tilgjengelig og alltid ha gjesten i fokus.

Arbeidsoppgaver:

  • Administrativ og operativ drift av resepsjonen
  • Personalansvar, herunder bemanning og opplæring
  • Budsjettansvar, kostnads- og timestyring
  • Kvalitetssikre rutiner og sikkerhet i resepsjonen
  • Klargjøring av bilag til økonomiansvarlig
  • Oppsøkende salg
  • Ekstern og intern markedsføring

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på høyskolenivå
  • Erfaring fra bransjen, eller tilsvarende relevant erfaring
  • God kunnskap i norsk og engelsk, både muntlig og skiftlig

Personlige egenskaper:

  • Serviceminded og positiv
  • Fleksibel
  • Høy arbeidskapasitet
  • Jobber godt både selvstendig og i team
  • Gode lederegenskaper

Vi tilbyr spennende oppgaver i et hyggelig og til tider hektisk arbeidsmiljø. Vi som jobber her trives godt sammen og gleder oss til å få en ny medarbeider med på laget.

Front Office Manager inngår i hotellets ledergruppe og rapporterer direkte til daglig leder. I stillingen inngår rullering med resepsjonsvakt hver 3. helg.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder May-Lill Skjeggedal på telefon 99 40 42 56.

Søknad og CV sendes til may-lill@bokhotellet.no. Mailen merkes: Front Office Manager.

Søknadsfrist: så snart som mulig, og senest 1.8.2017. Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende, og om rett person dukker opp kan stillingen bli besatt før søknadsfristen utløper.

Tiltredelse: 14.8.2017, eller etter avtale.